پیش‌فروش ساندرو استپ‌وی آغاز می‌شود

پیش‌فروش رنو ساندرو استپ‌وی قرار است از دیروز، یکشنبه ۲۶ شهریور راس ساعت ۱۱ توسط گروه خودروسازی سایپا و پارس‌خودرو آغاز شد.

ساندرو استپ‌وی در دو مدل دنده‌ای (MT) و اتوماتیک (AT) پیش‌فروش می‌شود. مشتریان در این مرحله باید برای مدل دنده‌ای، مبلغ ۲۴ میلیون تومان و مدل اتوماتیک، مبلغ ۲۷ میلیون تومان بپردازند. طبق اطلاعات درج شده در سایت رسمی سایپا، سود مشارکت سالانه و انصراف هر دو مدل به ترتیب ۱۵ و ۱۲ درصد و زمان تحویل این اتومبیل بنا به انتخاب مشتری، آذر و دی ۹۶ اعلام شده است.

شرایط پیش‌فروش ساندرو استپ‌وی
شرایط پیش‌فروش ساندرو استپ‌وی

 

ساندرو استپ‌وی در کلاس کراس‌اور کوچک شهری شناخته می‌شود که به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم دقیق ۱۵۹۸ سی‌سی مجهز شده است. این پیشرانه قادر است حداکثر توان ۱۰۵ اسب‌بخار را در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۱۴۰ نیوتون‌متر را در ۳۷۵۰ دور بر دقیقه تولید کند. سیستم انتقال قدرت مدل دستی از نوع ۵ سرعته و مدل اتوماتیک از نوع ۴ سرعته است. به ادعای سایپا، ساندرو استپ‌وی مدل دستی و اتوماتیک به ترتیب اعداد ۶٫۷ و ۸ لیتر به ازای هر صد کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده‌اند. هم‌چنین گفته می‌شود که شتاب صفر تا صد مدل دستی ۱۰٫۵ ثانیه و مدل اتوماتیک ۱۱٫۵ ثانیه است.

 

منبع: دیجی کالا مگ

پیش‌فروش ساندرو استپ‌وی آغاز می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top