قیمت جدید پژو ۲۰۰۸ اعلام شد!

به گزارش سایت ایران‌جیب، ایران خودرو برای کسانی که خودروی پژو ۲۰۰۸ را با موعد تحویل شهریورماه پیش‌خرید کرده بودند، دعوتنامهای فرستاده است.

در دعوتنامه‌های پژو ۲۰۰۸، قیمت جدید بصورت مبلغ‌ پایه‌ی ۱۰۳٫۹۹۴٫۰۰۰ تومان اعلام شده است. هم‌چنین قرار است به خریداران مرحله اول ۵ میلیون تومان تخفیف تعلق بگیرد و سود مشارکت ۱۵ درصد به پیش پرداخت ۶۰ میلیونی این خودرو اضافه شود. با احتساب موارد ذکر شده قیمت تمام شده پژو ۲۰۰۸ برای خریداران مرحله اول حدود ۹۷ میلیون تومان خواهد بود.

پژو ۲۰۰۸
پژو ۲۰۰۸

 

این درحالیست که اواسط تیر شنیدیم که هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، قیمت قطعی این خودرو را ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: “در صورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی ثابت ماند و تغییر نکند، در آغاز تحویل، این خودرو با ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.” یکه زارع هم‌چنین گفته بود: ” محصولات مشابه این محصول در بازار ایران با قدرت موتور به مراتب ضعیف تر با قیمت بالای ۱۳۰میلیون تومان به فروش می رسد.”

در مورد مشخصات این خودرو می‌توانیم به اطلاعات رسمی در کاتالوگ ایران‌خودرو استناد کنیم: پژو ۲۰۰۸ از پیشرانه ۱٫۶ لیتری با حداکثر توان ۱۶۳ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتون‌متر بهره می‌برد. طبق ادعای شرکت تولید کننده، پژو ۲۰۰۸ مصرف سوخت جاده‌ای ۴٫۹ لیتر، شهری ۹٫۸ لیتر و ترکیبی ۶٫۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را در کارنامه خود ثبت کرده است. پژو ۲۰۰۸ یک کراس‌اور اسپرت است که از سال ۲۰۱۳ تولید می‌شود. نمونه فیس‌لیفت و به‌روز شده این خودرو در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو ژنو سال حاضر شد. پژو ۲۰۰۸ به عنوان اولین محصولی شناخته می‌شود که توسط ایکاپ تولید می‌شود. ایکاپ شرکت جوینت‌ونچر بین دو خودروساز پژو و ایران‌خودرو است.

 

منبع: دیجی کالا مگ

قیمت جدید پژو ۲۰۰۸ اعلام شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top