شرایط فروش جدید رنو داستر اعلام شد

رنو داستر از جمله خودروهای شاسی بلند موفق در بازار ایران و جهان است که باتوجه به قابلیت های فنی مناسب همچون استحکام بالای شاسی و بدنه، و همچنین استهلاک پائین قطعات، با قیمتی رقابتی عرضه می شود.

رنو داستر که در حقیقت همان داچیا داستر است، در سال 2010 معرفی شد. رنو داستر به عنوان یک خودروی شاسی بلند اقتصادی ارزان قیمت عرضه شد و در بعضی از کشورها به نام داچیا و یا نیسان فروخته می شود. رنو داستر با توجه به قیمت بسیار کم در بازار جهانی، توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند و خود را بخوبی مطرح کرد. رنو داستر دارای پلتفرم مشترک با نیسان جوک و یا رنو ساندرو است و در ایران توسط شرکت نگین خودرو عرضه می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، این خودرو با موتور 2000 سی سی و گیربکس اتوماتیک در دو مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل، بعنوان خودرویی با قابلیت آفرود و مناسب جاده های صعب العبور و همچنین یک خودروی درون شهری اقتصادی با سیستم تعلیق بسیار نرم محسوب می شود.

گفتنی است در شرایط فروش جدید رنو داستر در سه تیپ عرضه می خواهد شد.

مدل تک دیفرانسیل در یک تیپ SE و مدل دو دیفرانسیل در دو تیپ SE و PE و شرایط فروش آنها نیز بصورت نقدی و اقساطی می‌باشد. 3 میلیون تومان تخفیف نقدی و تا 60 میلیون وام 12 ماهه بدون بهره، از نقاط قوت این بخشنامه فروش است.

رنو داستر
رنو داستر

قیمت داسترهای 2017 در مدل تک دیفرانسیل SE و دو دیفرانسیل PE ، 114 میلیون تومان و در مدل دو دیفرانسیل SE ، 124 میلیون تومان بوده و تحویل 15 و 30 روزه برای مشتریان محترم درنظر گرفته شده است.

 

منبع:جام نیوز

شرایط فروش جدید رنو داستر اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top