جیپ رانگلر روبیکون در بریتانیا رونمایی شد، شروع قیمت از 40 هزار پوند

گروه بین الملل: کمپانی جیپ در بریتانیا در حال وارد کردن یک نسخه تولید محدود جدید از خودروی رانگلر به نام روبیکون ریکون به بازار می‌باشد.

به گزارش خبرخودرو،  این نسخه تولید محدود رانگلر که نخستین بار در نمایشگاه خودروی ژنو امسال رونمایی شد به لطف به روز رسانی‌های سخت افزاری مانند اکسل جلوی قوی‌تر و یک دیفرانسیل قدرتمند بر قابلیت‌های آفرود تمرکز کرده است.

این نسخه تولید محدود بر روی مدل رانگلر روبیکون فعلی ساخته شده و در آن مواردی مانند رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، سقف مشکی (با آپشن سقف فلزی و پارچه‌ای) و یک کاپوت Power Dome با نشان روبیکون اضافه شده است. از دیگر مواردی که در این خودرو به چشم می‌زنند می‌توان به لوگوی Trail Rated، درب باک مشکی و روکش مشکی زاپاس اشاره کرد.

کابین خودرو یک تم قرمز و مشکی داشته و روی روکش چرم مشکی آن که به صورت استاندارد عرضه شده دوخت‌های قرمز رنگ را می‌توانید ببینید. جا بازویی‌های درب‌های جلو و کنسول خودرو روکش مشکی داشته و جیب‌های درب‌های جلو و کنسول مرکزی تزئینات توری قرمز هماهنگ با کمربندهای ایمنی دارند.

خریداران می‌توانند بین دو شکل بدنه دو درب و 4 درب خودروی خود را انتخاب کنند، تنها موتور ارائه شده برای این خودرو یک مدل 3.6 لیتری پنتا استار V6 با 284 اسب بخار می‌باشد که به یک گیربکس 5 دنده اتومات متصل شده است. سه رنگ بدنه مختلف برای این خودرو عرضه شده است: کرمی، سفید و خاکستری.

جیپ رانگلر روبیکون
جیپ رانگلر روبیکون

قیمت جیپ رانگلر روبیکون ریکون در بریتانیا از 40 هزار پوند برای مدل دو درب و 42 هزار پوند برای مدل 4 درب آغاز می‌شود.

 

منبع:خبرخودرو

جیپ رانگلر روبیکون در بریتانیا رونمایی شد، شروع قیمت از 40 هزار پوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top