پدیدار شدن «هنسی ولوسی رپتور 6×6» در SEMA

پیروی پیش‌نمایشی که سال پیش صورت گرفت، شرکت هنسی پرفورمنس برنامه‌های خود برای رونمایی از هنسی ولوسی رپتور 6×6 در نمایشگاه SEMA را اعلام کرد.
این خودرو که بر پایه F-150 ولوسی رپتور ساخته شده از اصول مرسدس G63 AMG 6×6 پیروی کرده و دارای فضای بار بزرگ و دو اکسل عقب می‌باشد.

هنسی ولوسی رپتور 6×6
هنسی ولوسی رپتور 6×6

بهای خودروی مورد بحث از 295 هزار دلار آغاز شده و شامل بهای فورد F-150 رپتور پایه و همچنین سیستم تعلیق ارتقا یافته فاکس است. این پیکاپ غول همچنین به سپرهای هوی دیوتی، رول بار، چراغ‌های LED و رینگ‌های 20 اینچی به همراه لاستیک‌های آفرود مجهز شده است.

آپشن های متنوعی برای ولوسی رپتور هنسی در دسترس بوده که شامل ترمزهای برمبو، چراغ‌های LED اضافی و رینگ و لاستیک‌های بزرگ‌تر است. مشتریان حتی می‌توانند کابین و سفارشی و نسخه‌ای نظامی را نیز سفارش دهند.

هنسی ولوسی رپتور 6×6
هنسی ولوسی رپتور 6×6

خب صحبت از آپشن که شد باید بگوییم محصول جدید هنسی را می‌توان با پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری اکوبوست توئین توربوی ارتقا یافته‌ای سفارش داد که قدرت بیشتر از 600 اسب بخاری تولید می‌کند. به منظور دست‌یابی به این خروجی چشمگیر، پیشرانه دارای توربوهای جدید، اگزوز اصلاح شده، اینترکولر ارتقا یافته و ECU دوباره برنامه ریزی شده می‌باشد.
مشتریانی که تمایل به پرداخت پول بیشتر ندارند باید با پیشرانه اکوبوست استاندارد که قدرت 450 اسبی و گشتاور 690 نیوتون متری دارد سر کنند.

 

منبع: آخرین خبر

پدیدار شدن «هنسی ولوسی رپتور 6×6» در SEMA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top