«سوزوکی E-Survivor» کانسپت، آفرودر جدید چشم‌بادامی‌ها!

در خلال توسعه نسل کاملاً جدید جیمنی و به‌روزرسانی برخی محصولات دیگر، سوزوکی زمانی را برای ساخت یک طرح مطالعاتی جدید با نام E-Survivor صرف کرده است.

این خودرو که در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 حاضر است یک آفرودر دو نفره روباز بوده که اساساً شبیه یک Mars Rover الهام گرفته از جیپ به نظر می‌آید اما خب داستان کاملاً متفاوتی دارد.
بجای توجه به ظاهر باید روی ارتفاع بسیار زیاد خودرو از کف زمین و لاستیک‌های آفرود آن تمرکز کنیم که باعث شده‌اند احساس همه جارو بودن به بیننده دست دهد.

سوزوکی E-Survivor
سوزوکی E-Survivor

همان‌گونه که نام این کانسپت نشان می‌دهد، E-Survivor یک خودروی بدون آلایندگی بوده و با استفاده از 4 پیشرانه الکتریکی حرکت می‌کند. بر روی هر چرخ یک پیشرانه قرار داشته که سیستم چهار چرخ محرک را به وجود می‌آورند.
این خودروساز ژاپنی تصمیم گرفته مشخصات فنی این خودرو را هنوز منتشر نکند اما ادعا می‌کند مفهومی جدیدش رقبای این کلاس را هدف گرفته است.

سوزوکی E-Survivor
سوزوکی E-Survivor

با توجه به بیانیه برجسته‌ای که توسط سوزوکی منتشر شده شاید برخی افراد بگویند E-Survivor از سیستم رانندگی کاملاً خودران بهره‌مند است. البته نگاهی نزدیک به کابین نشان می‌دهد که غربیلک فرمان، پدال‌ها و اهرم تعویض دنده وجود داشته ولی نمایی آینده‌نگرانه دارند.
آیا این موضوع نشان می‌دهد که سوزوکی معتقد است تکنولوژی خودران باید در آفرود نیز بکار رود؟ نمی‌دانیم!

 

منبع:  آخرین خبر

«سوزوکی E-Survivor» کانسپت، آفرودر جدید چشم‌بادامی‌ها!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top