فولکس T – ROC در راه است

گروه بین الملل: فولکس واگن که مشغول انجام پروژه های خودروهای الکتریکیش است هم زمان برنامه های مربوط به محصولات شاسی بلند را پیش می برد.

آفرود فولکس T-ROC
آفرود فولکس T-ROC

به گزارش خبرخودرو، شاسی بلند جدید T – ROCیکی از کوچکترین ها در این بخش بازار است که گمان می رود در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت عرضه شود. در حال حاضر تصویر یک دستگاه T – ROC آزمایشی با پوشش استتاری بدنه منتشر شده است. فولکس واگن این خودرو را قدرتمند، جذاب و آفرود معرفی کرده که البته با توجه به تولید آن بر روی پلتفرمMQB گمان نمی رود قابلیت آفرود چندانی داشته باشد. MQB جزء پلتفرم هایی است که امکان تولید خودروهای کوچک، متوسط و بزرگ بلند بر روی آن وجود دارد.

این خودرو برای اولین بار در سال 2014 و به صورت T – ROC مفهومی معرفی شد. T – ROC دارای 4178 میلی متر طول، 1831 میلی متر عرض و 15011 میلی متر ارتفاع است و فاصله محورهایش به 2595 میلی متر می رسد که البته کمی کوچک تر از تیگوان است. هنوز اطلاعات چندانی درباره این محصول اعلام نشده است ولی گمان می رود که T – ROC دارای ساختار 4Motion باشد. البته این در صورتی است که فولکس واگن بخواهد به ادعای خود در آفرود بودن آن عمل کند.

فولکس T – ROC در راه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top