پیکاپ سانگ‌یانگ موسو رونمایی شد

در نماشگاه خودرو ژنو، شرکت خودروسازی سانگ یانگ، از پیکاپ موسو رونمایی کرد. موسو در زبان کره‌ای به معنای کرگدن است و دلیل این نامگذاری را می‌توان از سبک طراحی این خودرو متوجه شد. چراکه این خودرو از طراحی عضلانی و قابلیت‌های مناسبی در آفرود بهره می‌برد. این خودرو ظاهری مدرن و زیبا دارد، ولی این خودرو از باطنی قدیمی برخوردار است. موسو، همانند پرچمدار SUVهای این شرکت یعنی رکستون، از ساختاری Body on Frame بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، در ساختار شاسی موسو، از فولاد با مقاوت بسیار بالا استفاده شده است و این موضوع باعث شده که در کنار کاهش وزن چشمگیر این خودرو، موسو از رقیبان خود استقامت بیش‌تری داشته باشد. علاوه بر ساختار شاسی، این خودرو از پیشرانه مشترکی با رکستون برخوردار است. پیشرانه کد e-XDi220 این خودرو قادر به تولید بیشینه قدرت 178 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 400 نیوتن‌متر است. برای انتقال این قدرت به چرخ‌ها، سانگ‌یانگ یک جعبه دنده شش سرعته دستی و شش سرعته خودکار را تعبیه کرده است که جعبه دنده اتوماتیک این خودرو، ساخت شرکت آیزین است.

آفرود پیکاپ سانگ یانگ
آفرود پیکاپ سانگ یانگ

موسو در مقایسه با بسیاری از پیکاپ‌های اروپایی هم رده خود از کابین لوکستری برخوردار است. سانگ‌یانگ در کابین این خودرو از چرم ناپا برای تودوزی استفاده کرده است و در میان داشبورد، یک نمایشگر هشت اینچی سیستم مالتی مدیا با درگاه بلوتوث و سازگار با سیستم عامل ios، اندروید و سیستم Wifi نصب شده است. همچنین کابین این پیکاپ کره‌ای، ظرفیت جابه‌جایی پنج سرنشین را دارد و در فضای بار، قابلیت قراردادن بارهایی تا وزن یک تن وجود دارد. اگر این مشخصات برای شما کافی نیست، این خودرو قادر است تا بیشینه وزن 3500 کیلوگرم را یدک بکشد. این مشخصات باعث شده تا موسو شانس زیادی برای موفقیت در بازار اروپا داشته باشد و این خودرو قرار است تا در تابستان آینده به بازار عرضه شود.

پیکاپ سانگ‌یانگ موسو رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top