نیسان در مورد رقیب فورد رنجر پتور جدی است

به گزارش خبر خودرو، به نظر می رسد نیسان در مورد ساخت رقیبی برای رنجر رپتور بسیار جدی است چرا که اخیرا نام ناوارا آفرودر را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است. این خودروساز در پی ثبت این نام در Nice ClassificationGroup 12 است که به خودروها و قطعات خودرویی زمینی، آبی و هوایی مربوط می شود.

نیسان در مورد رقیب فورد رنجر پتور جدی است
نیسان در مورد رقیب فورد رنجر پتور جدی است

مدیر خودروهای تجاری سبک رنو نیسان، Ashwani Gupta ماه گذشته طی مصاحبه ای اظهار داشت تیم وی به ساخت محصولی همچون رنجر رپتور فکر نمی کنند اما به پس از مشاهده موفقیت فورد در این کلاس، به آن علاقمند شده اند. Gupta در ماه فوریه گفت: “اگر دیروز از من در مورد رقیبی برای رپتور سوال می کردید، می گفتم فعلا در لیست اولویت های ما نیست. اما اکنون که این سوال را می پرسید، می گویم این یک فرصت است که روی آن تحقیق می کنیم.”

رنجر رپتور جهانی از سیستم تعلیق ارتقا یافته، تایرها و رینگ های آفرود و بدنه ای بازطراحی شده با ظاهر خشن بهره می برد. این خودرو دارای موتور 2.0 لیتری توربودیزل با قدرت 210 اسب بخار و گشتاور 368 فوت پوند است.

جای تعجب نیست اگر نسخه ای آفرود از نیسان ناوارا زمانی در آینده نزدیک معرفی شود. نیسان به طور جدی روی برتری در مقابل تیم رپتور در رقابت ها فکر می کند.

نیسان در مورد رقیب فورد رنجر پتور جدی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top