همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در تبریز برگزار می‌شود

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان تبریز، از برگزاری همایش اتومبیلرانی و موتورسواری به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر از امروز در تبریز خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سیامک امیرخیزی درباره برگزاری همایش اتومبیلرانی و موتورسواری ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: ما این همایش را قبلاً هم اجرا کردیم، اما یکی دو سال است که گسترده‌تر شده و سعی می‌کنیم که همه کمیته‌ها و رشته‌های موجود در هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری فعالیت‌هایشان را به معرض نمایش بگذاریم.
همایش اتومبیلرانی
همایش اتومبیلرانی
وی افزود: به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر، تصمیم گرفتیم که ما هم در تبریز یک همایشی داشته باشیم. این همایش از ساعت ۱۱ الی ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه (امروز و فردا) در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.
رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان تبریز در مورد نحوه برگزاری همایش، گفت: این همایش تقریباً در چند بخش برگزار می‌شود که خودروهای اسپورت، سوپر اسپورت، آفرود، کلاسیک، موتورهای ریس، کراس و اندرو به نمایش در می‌آیند. جوانان یک سری کارهای گروهی و فنی بر روی ظاهر و موتور خودروها انجام می‌دهند و آن‌ها را به نمایش می‌گذارند. همچنین خودروهای آفرود و دو دیفرانسیل نیز همانند سایر خودروها شاهد تغییراتی خواهند شد.
امیرخیزی با اشاره به حضور خودروهای تاریخی در این همایش، خاطرنشان کرد: خودروهای کلاسیک یا همان ماشین‌های تاریخی که توسط برخی از افراد بازسازی و یا حفظ‌شده‌اند نیز در همایش ما به نمایش درخواهند آمد.
وی همچنین از وجود حرکات نمایشی در این همایش خبر داد و یادآور شد: حضور موتورهای سنگین، کوهستانی و کراس که مخصوص پرش هستند، این فضا را در اختیار ما قرار خواهند داد تا حرکات نمایشی نیز داشته باشیم. برای این همایش از راه‌سازی نیز کمک گرفتیم و آن‌ها دو دستگاه لودر در اختیار ما قراردادند تا توسط رانندگان حرفه‌ای که در هیئت تعلیم‌دیده‌اند حرکات نمایش حرفه‌ای از میان این خودروها انجام دهند. در کل فکر می‌کنم یک برنامه جوان‌پسند داشته باشیم. همه تلاش ما هم این است که یک برنامه جذاب برای مردم فراهم کنیم و فضایی برای تقویت استعدادهای جوانان در یک فضای کاملاً سالم ایجاد کنیم.
منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران
همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در تبریز برگزار می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top