تایید تولید ماهیندرا XUV Aero

گروه بین الملل: شاسی بلند کوپه ماهیندرا XUV Aero پس از رونمایی در Auto Expo 2016 با استقبال بالای رسانه ها و مردم مواجه شد.

به گزارش خبرخودرو، ماه گذشته این خودرو در نمایشگاه خودروی بارسلونا 2017 به نمایش درآمد تا تمایل بازارهای جهانی برای آن نیز ارزیابی شود. در گزارشی جدید به نقل از منابع آگاه در ماهیندرا آمده که تولید انبوه XUV Aero تایید شده است.

ماهیندرا XUV Aero
ماهیندرا XUV Aero

بر اساس این گزارش، ماهیندرا به زودی نمونه های اولیه XUV Aero را تست خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی از مدل تولیدی این خودرو در دسترس نیست اما در حالی که گزارشاتی در مورد نیرومحرکه تمام برقی برای آن منتشر شده است می توان انتظار داشت طیفی از موتورهای بنزینی و دیزلی نیز به منظور افزایش فروش برای آن ارائه شوند.

ماهیندرا در Auto Expo اعلام کرد XUV Aero که توسط ماهیندرا طراحی و توسط پینینفارینا ساخته شده دارای چندین حالت رانندگی و سیستم تعلیق از جمله Race ، آفرود، استریت و اسپرت است. این خودرو به موتور 210 اسب بخاری mHawk مجهز می شود که دارای سیستم احتراق جدید است.

مدیر اجرایی ماهیندرا و رئیس ماهیندرا الکتریک، Pawan Goenka اظهار داشت که نیرومحرکه تمام برقی یکی از آپشن هایی است که اکنون برای ماهیندرا XUV Aero در حال بررسی است.

تولید ماهیندرا XUV Aero در در کنار XUV500 و در کارخانه چاکان این خودروساز در ماهاراشترا انجام خواهد شد. ممکن است ماهیندرا این شاسی بلند را با کانسپتی دیگر در Auto Expo 2018 به نمایش درآورد. تولید این شاسی بلند کوپه از سال 2018 یا اوایل 2019 آغاز خواهد شد.

منبع: خبرخودرو

تایید تولید ماهیندرا XUV Aero

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top