طراحی ذهنی فولکس واگن کراس پولو 2018 را ببینید

گروه بین الملل: در حالی که نسل ششم فولکس واگن پولو عرضه شده است، یک طراح مستقل طراحی های ذهنی از نسخه های احتمالی مبتنی بر آن را منتشر کرده است که یکی از آن ها فولکس واگن کراس پولو جدید است.

فولکس واگن کراس پولو
فولکس واگن کراس پولو

به گزارش خبرخودرو، فولکس واگن کراس پولو 2018 که در این طراحی ذهنی دیده می شود دارای جلوپنجره کندوی عسلی مشکی، تزئینات تیره در قسمت زیرین بدنه، سپر جلو با محافظ زیرین و ریل های سقف نقره ای است اما فولکس واگن هیچ چیزی را در این زمینه تایید نکرده است.

فولکس واگن به روز رسانی کراس پولو برای بازارهای جهانی را تایید نکرده است. در حالی که  ساخته شده بر اساس فولکس واگن T کراس کانسپت سال آینده عرضه می شود، این نسخه به سبک آفرود پس از توقف فروش پولو Mk5 عرضه خواهد شد.

فولکس واگن پولو 2017 در سه نسخه Trendline، Comfortline، Highline و نسخه مخصوص Beatsعرضه می شود. بسته های ارتقایی انتخابی برای این خودرو شامل R-Line، Black و Style هستند. در صدر مدل های این خودرو نسخه GTI با ظاهری اسپرت تر قرار دارد.

از ویژگی های قابل توجه در نسل ششم پولو می توان به چراغ های جلوی فول LED، LEDهای دید در روز، رینگ های آلیازی 18 اینچی، چراغ های عقب LED، سقف پانورامیک، نسل دوم پانل تجهیزات تمام دیجیتال Active Info Display، سیستم سرگرمی 8 اینچی قاب شیشه ای با اپل کارپلی و اندروید اتو وMirrorLink، شارژ بی سیم و سیستم صوتی 300 وات Beats اشاره کرد. ارائه این تجهیزات به مدل و بسته ارتقایی خودرو بستگی دارد.

فولکس واگن پولو 2017 با 9 گزینه موتور شامل هفت نسخه بنزینی و دو نسخه دیزلی و گیربکس های دستی پنج سرعته، دستی شش سرعته و اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته DSG عرضه می شود.

 

منبع: خبرخودرو

طراحی ذهنی فولکس واگن کراس پولو 2018 را ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top