کلورادو جدید رونمایی خواهد شد

گروه بین الملل: شورولت کلورادو ZR2 این هفته در سری مسابقات وگاس تا رنو که به نوعی طولانی ترین مسابقات آفرود در ایالات متحده است شرکت می کند.

به گزارش خبرخودرو، این پیکاپ دارای یک موتور 3.6 لیتری v6 با جعبه دنده هشت سرعته است که درآن تیرکشی انجام گرفته و شاهد تجهیزش به صندلی های مسابقه ای و باک  بزرگ تر هستیم. به علاوه آن که بر روی آن چراغ های جدید، بی سیم و سامانه موقعیت یابی جهانی استفاده شده است. به گفته شورولت Hall Racing ZR2 از امکانات هر دو خودروی Colorado و ZR2 بهره می گیرد. مدیر خودروهای قدرتمند جی ام، گفت: شرکت در مسابقات به ما اجازه ارزیابی عملکرد محصولاتمان در شرایط محیطی سخت را می دهد.

کلورادو
کلورادو

وگاس تا رنو یک مسابقه آفرود یک روزه است که صبح جمعه در لاس وگاس آغاز می شود و در رنوی نوادا به پایان می رسد. گمان می رود که قریب به 350 آفرود سوار در این رویداد شرکت کنند. بایستی یادآوری کرد که تیم مسابقه ای Hall Racing دارای رکوردهای فوق العاده بسیاری است.

کلورادو ZR2 معمولی دارای گلگیرها و عرض بیشتری است. رینگ های 17 XB اینچی آلیاژی و تایرهایJ31 اینچی دوراتک جز امکانات جدید این محصول است. نسخه معمول این خودرو دارای یک موتور V6 به ظرفیت 2.8 لیتر و توان 308 اسب بخار است.

 

منبع: خبرخودرو

کلورادو جدید رونمایی خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top