به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، در ساختار شاسی موسو، از فولاد با مقاوت بسیار بالا استفاده شده است و این موضوع باعث شده که در کنار کاهش وزن چشمگیر این خودرو، موسو از رقیبان خود استقامت بیشتری داشته باشد. علاوه بر ساختار شاسی، این خودرو از پیشرانه مشترکی با رکستون برخوردار است. پیشرانه کد e-XDi220 این خودرو قادر به تولید بیشینه قدرت 178 اسببخار و بیشینه گشتاور 400 نیوتنمتر است. برای انتقال این قدرت به چرخها، سانگیانگ یک جعبه دنده شش سرعته دستی و شش سرعته خودکار را تعبیه کرده است که جعبه دنده اتوماتیک این خودرو، ساخت شرکت آیزین است.
موسو در مقایسه با بسیاری از پیکاپهای اروپایی هم رده خود از کابین لوکستری برخوردار است. سانگیانگ در کابین این خودرو از چرم ناپا برای تودوزی استفاده کرده است و در میان داشبورد، یک نمایشگر هشت اینچی سیستم مالتی مدیا با درگاه بلوتوث و سازگار با سیستم عامل ios، اندروید و سیستم Wifi نصب شده است. همچنین کابین این پیکاپ کرهای، ظرفیت جابهجایی پنج سرنشین را دارد و در فضای بار، قابلیت قراردادن بارهایی تا وزن یک تن وجود دارد. اگر این مشخصات برای شما کافی نیست، این خودرو قادر است تا بیشینه وزن 3500 کیلوگرم را یدک بکشد. این مشخصات باعث شده تا موسو شانس زیادی برای موفقیت در بازار اروپا داشته باشد و این خودرو قرار است تا در تابستان آینده به بازار عرضه شود.