پژو با Rifter در اندیشه آفرود

پرشین خودرو: پژو در روزهای گذشته همزمان با رونمایی رسمی از نسل جدید پژو Rifter، مدل چهار چرخ محرک کانسپت آن را مخصوص برای آفرود رونمایی کرد که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی این پروژه جالب پژو داشته باشیم.

 

پژو با Rifter در اندیشه آفرود
پژو با Rifter در اندیشه آفرود

به گزارش پرشین خودرو، همراه با نسخه استاندارد اتومبیل، کمپانی خودروسازی پژو نسخه آفرود Rifter را در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو امسال به نمایش خواهد گذاشت که از تاریخ 6 مارس سال جاری کار خود را در کشور سوئیس آغاز می‌کند، اما قبل از فرا رسیدن نمایشگاه ژنو، این خودروساز فرانسوی جزییات پروژه آفرود خود را منتشر کرده است که در ادامه می‌توان به موارد جالبی اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه فرد پروژه آفرودی پژو که بر روی نسخه جدید Rifter پیاده شده است، چادرهای قابل حمل “Overland” خواهد بود که بر روی سقف “پژو Rifter کانسپت” نصب شده و می‌توان با استفاده از یک پلکان فلزی، به فضای این چادر دسترسی پیدا کرد، هرچند این پله فلزی نقش یک پایه را هم بازی می‌کند تا چادر شما مقاومت لازم را داشته باشد.

در قسمت جلوی سقف، از یک ردیف چراغ LED با قدرت 300 وات استفاده شده است که یک روشنایی مثال زدنی برای رانندگی در شب فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه فرد اتومبیل هم می‌توان به روکش‌های چرمی مشکی رنگ آلکانتارا با خطوط زرد رنگ بر روی آن، روکش‌های چرمی بر روی غربیلک فرمان و … اشاره داشت که شکل دهنده پروژه کانسپت پژو برای آغاز یک ماجراجویی تازه هستند.

پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر دیزلی، گزینه پیشنهادی پژو برای تولید نیرو محرکه بوده است که دارای قدرت 129 اسب بخاری و گشتاور 300 نیوتن متری بوده و نیروی آن از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به سمت تمامی چرخ‌های اتومبیل ارسال می‌شود، هرچند این پروژه کانسپت بوده و پیش بینی نمی‌شود که شرکت خودروسازی پژو یک برنامه معین برای تولید و عرضه آن به مشتریان داشته باشد.

پژو با Rifter در اندیشه آفرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top