وانت‌ پیکاپ UAZ در یک قدمی بازار ایران

به گزارش پدال نیوز ،یو‌اِی‌زد، یکی از منحصربه‌فردترین وانت‌بارهای فول‌سایز آفرود دنیا را برای تغییر سبک و سیاق فعالیت‌های کاروتجاری روانه بازار کرده است. نسل جدید این وانت‌ پیکاپ، سمبل قدرت و استحکام در اوج سادگی و کارآمدی است.

همچنین این وانت‌پیکاپ در بدنه خود تلفیقی از قدرت،کارایی، رفاه و لذت رانندگی را به همراه دارد. درست مانند دیگر خودروی این برند یعنی شاسی‌بلند پاتریوت، این مدل نیز از زبان طراحی V‌ شکل استفاده می‌کند. در این خودرو، بازی زیبای LED های نور روز روی یک محصول کاروتجاری، جلوه‌ای فوق‌العاده از خود نشان می‌دهد. نمای بیرونی UAZ PICKUP با حفظ اصول ساده خودروهای هم‌کلاس، ابهت و وقار خودروهای آفرود را نیز به تصویر کشیده است. زوایا به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوان با آن در هر شرایط آب‌و‌هوایی اعم‌از برف، باران، گل‌و‌لای، تگرگ و… دید کاملی نسبت به اطراف داشت. در طراحی این خودرو سعی شده است زیبایی و جذابیت آن حفظ شود و حتی می‌توان از آن برای پیمایش‌های درون‌شهری ساده نیز بهره گرفت و تنها در جاده‌های سخت از آن استفاده نکرد.

وانت‌ پیکاپ UAZ
وانت‌ پیکاپ UAZ

وانت‌پیکاپ یو.ای.زد حتی در نمای انتهایی خود نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد و استفاده از الگوهای ساده در طراحی چراغ، رکاب و سپر تاکید خوبی بر کارامدی آن است. بهره‌گیری از سطوح هم‌رنگ تصویری دلنشین و در عین حال جذاب برای این پیکاپ ارائه می‌کند. یکی از زیباترین جلوه‌های این محصول، نصب پوشش هم‌رنگ بدنه روی قسمت بار است. همچنین داخل کابین وانت‌پیکاپ هم نوآوری‌های دیگری هستیم. به‌نظر نمی‌رسد این خودرو یک وانت‌بار سایزبزرگ برای بیزینس‌های کوچک باشد. استفاده از بهترین متریال برای دکمه‌ها و تجهیزات، حس خوب باکیفیت بودن را القا می‌کنند. صندلی‌های بسیار مرغوب، کف‌پوش و رودری‌های مناسب همگی فضایی آرام و دلپذیر را برای راننده و سرنشین فراهم می‌آورند. یک نمایشگر ۷اینچی مالتی‌مدیا، دوربین عقب فول‌اچ‌دی، نقشه‌خوان و سیستم صوتی ۴ بانده این پیکاپ را منحصر‌به‌فرد کرده است. چیدمان فضای داخلی یو‌ای‌زد به‌گونه‌ای است که علاوه‌بر رفاه در پیمایش‌های معمولی، می‌توان روی ایمنی در مسافرت‌های آفرود و باربری‌های سنگین آن نیز حساب کرد. گرم‌کن صندلی (در برخی مدل‌ها) این خودرو را به مثابه یک شاسی‌بلند لوکس روز دنیا نشان داده است. طراحی داخلی آن نیز به‌گونه‌ای است که سرنشینان با مشکل کمبود فضا رو‌به‌رو نیستند. یو‌ای‌زد پیکاپ را برای بازار مختلف با دو نوع موتور عرضه می‌کنند. مدل نخست دیزلی با گشتاور بسیار بالا و کارایی چشم‌گیر و مدل دوم بنزینی با قدرت فوق‌العاده با میزان مصرف مقرون‌به‌صرفه است. این وانت‌پیکاپ که محصول شرکت UAZ روسیه است، توسط شرکت توان‌خودرو جی وارد ایران می‌شود. این شرکت در زمینه واردات، صادرات و تولید برخی قطعات خودروهای سواری، کاروتجاری و حمل‌ونقل عمومی فعالیت می‌کند.

 

منبع: پدال نیوز

وانت‌ پیکاپ UAZ در یک قدمی بازار ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top