نسخه توليد محدود «فيات 500X» براي طرفداران تيم فولهام

پدال/ شاخه‌ي بريتانيايي فيات کرايسلر در حال توسعه‌ي همکاري خود با تيم فوتبال فولهام است و اين کار را با توليد نسخه‌ي مخصوصي از 500X انجام مي‌دهد.
اين خودرو که بر پايه‌ي مدل Pop Star ساخته شده از استايل ظاهري متمايزي بهره برده و با رنگ‌هاي انحصاري سفيد، مشکي و قرمز و نشان مخصوص تيم فولهام عرضه مي‌شود.

اين خودرو را مي‌توان با ظاهر شهري يا آفرود سفارش داد و از جمله تجهيزات استاندارد آن مي‌توان به رينگ‌هاي آلياژي، مه شکن‌هاي جلو، حسگرهاي پارک عقب، صفحه‌نمايش 5 اينچي لمسي به همراه سيستم ناوبري، ورودي USB، بلوتوث، سيستم تهويه مطبوع و کروز کنترل اشاره کرد.

تنها 15 دستگاه از اين خودرو که منحصراً براي طرفداران خاص فولهام طراحي شده توليد خواهد شد. بهاي هر دستگاه 21365 پوند است.
به عنوان بخشي از اين برنامه، هر طرفداري که در قرعه‌کشي برنده مي‌شود خواهد توانست به مدت 2 هفته از فيات 500X استفاده کند. از ديگر جوايز مي‌توان به پيراهن‌ها و توپ‌هاي امضا شده توسط بازيکنان تيم اشاره کرد.

مدير ارشد Motor Village بريتانيا مي‌گويد:
اين يک نمونه‌ي عالي ديگر از چگونگي همکاري ما با تيم فولهام و حاميان آن است. جوايزي همچون استفاده‌ي دوهفته‌اي از فيات 500X توليد محدود، ديدار با بازيکنان و فرصت براي خريد اين خودروي خاص در نظر گرفته شده است. البته اگر فردي که بليت‌هاي فولهام را نخريده اما خواهان اين خودرو باشد ما مي‌توانيم خواسته‌ي او را برآورده کنيم.

نسخه توليد محدود «فيات 500X» براي طرفداران تيم فولهام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top