نسخه‌های «Midnight و Dusk» شورولت کلرادو ZR2

دو نسخه جدید ( میدنایت و داسک ) از پیکاپ شورولت کلرادو ZR2 در نمایشگاه امسال SEMA در لاس‌وگاس معرفی عمومی خواهند شد.

Midnight & Dusk
Midnight & Dusk

شورولت کلرادو ZR2 میدنایت ادیشن دارای رنگ بدنه و نشان‌های مشکی و رینگ‌های 5 پره 17 اینچی مشکی می‌باشد. این خودرو همچنین دارای میله اسپورت مشکی با چراغ‌های LED آفرود و لوگوهای ZR2 در پانل‌های میله هستند.
اما مدل Dusk ادیشن نیز مشابه نسخه قبلی بوده هرچند آن را می‌توان با تمامی رنگ‌های بدنه ZR2 به همراه جزئیات مشکی سفارش داد.

Midnight & Dusk
Midnight & Dusk

جیم کمپل مدیر شورولت می‌گوید:کلرادو ZR2 میدنایت و Dusk ادیشن شخصی سازی بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند. تنها کمپانی‌ای که سه تراک متمایز میدسایز، فول سایز و هوی دیوتی را ارائه می‌کند شورولت بوده و به خاطر اینکه بازار این خودروها تغییرات زیادی داشته کمپانی انتخاب‌های بیشتری را ارائه می‌کند.
چیزی که کلرادو ZR2 را از مدل‌های عادی متمایز می‌کند قابلیت رانندگی در صحرا و عبور از صخره‌ها و سنگ و در عین حال سواری روزمره می‌باشد. این خودرو فاصله بیشتری در هر دو محور داشته و 5 سانتی‌متر قدبلندتر از نسخه پایه است.

مدل‌های ZR2 دارای سیستم تعلیق آفرود و دامپرهای DSSV مولتی ماتیک هستند. دیگر تجهیزات استاندارد عبارتند از دیفرانسیل جلو و عقب قفل شونده الکترونیکی، کنترل عبور از سربالایی، فلاپ های آلومینیومی، محافظ آفرود، ترمزهای دیسکی در تمام چرخ‌ها و اکسل عقب اصلاح شده.

Midnight & Dusk
Midnight & Dusk

نسخه میدنایت ادیشنی که در SEMA حضور خواهد یافت از پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری و قطعات پرفورمنس شرکت از جمله ورودی هوای خاص، اگزوز پرفورمنس و لوگوهای ZR2 سود خواهد برد.
از طرف دیگر مدل Dusk دارای رنگ بدنه سفید و پیشرانه توربو دیزل دورامکس 2.8 لیتری به همراه سیستم ورودی هوای سرد مخصوص این پیشرانه خواهد بود.

 

منبع: آخرین خبر

 

نسخه‌های «Midnight و Dusk» شورولت کلرادو ZR2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top