لندروور احتمال عرضه رنج روور هفت سرنشینه را رد کرد

گروه بین الملل: رنج روور مدتی است که به فکر معرفی یک مدل بزرگ برای رقابت با بنتلی بنتایگا می‌باشد، ولی رئیس بخش طراحی لندروور احتمال عرضه یک مدل 7 سرنشینه را رد کرده است.

به گزارش خبرخودرو، گری مک گاورن در مصاحبه با وب سایت کار ادوایس می‌گوید: “خودروی هفت سرنشینه ایده آل برای ما دیسکاوری می‌باشد و این خودرو از نظر میزان لوکس بودن اگر بیش‌تر از رنج روور نباشد، کم‌تر از آن نیست، ولی به طور کلی دیسکاوری به خودرویی همه کاره معروف است و رنج روور به مدلی با کیفیت فوق العاده بالا!”

آفرود لندروور
آفرود لندروور

علیرغم رد احتمال یک رنج روور 7 سرنشینه، مک گاورن گفته که وی از ایده ساخت یک مدل دو درب مشابه مدل آفرود اورجینال استقبال می‌کند. وی در این باره می‌گوید: “من فکر می‌کنم فرصت‌هایی برای ساخت محصولاتی خاص‌تر در مقابل سگمنت های سنتی وجود دارد.”

مک گاورن همچنین گفته که به دلیل حضور فعال‌تر رقبای قوی، لندروور در حال آماده شدن برای ساخت مجموعه‌ای از مدل‌های قدرتمند جدید در طی سال‌های آینده می‌باشد. این مدیر ارشد لندروور وارد جزئیات نشده ولی گفته که: “ما باید در بازار سریع‌تر واکنش نشان دهیم، ما باید انعطاف پذیرتر باشیم و ما باید تفکری نو و خارج از عرف برای موفقیت داشته باشیم.”

همین تفکر جدید و خارج از عرف بود که منجر به تولید و توسعه رنج روور اووک شد، خودرویی که مک گاورن می‌گوید کمپانی را نجات داد. علیرغم وجود برخی شک و تردیدها در مورد بازاریابی ضعیف کمپانی، اووک یک موفقیت بزرگ برای کمپانی بوده و هنوز هم بیش از 100 هزار مدل در سال فروش دارد.

 

منبع: خبرخودرو

لندروور احتمال عرضه رنج روور هفت سرنشینه را رد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top