فروش فوری میتسوبیشی اوتلندر

شرکت آرین موتور پویا با کوتاه کردن زمان تحویل خودروهای خود این هفته خودروهای اوتلندر تیپ ۳ و تیپ ۵ خود را به صورت فوری و با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه بدون بهره به فروش می رساند

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت آرین موتور پویا کلیه محصولات خود را به صورت اقساطی بدون کارمزد به فروش می رساند ، با کوتاه کردن زمان تحویل خودروهای خود این هفته خودروهای اوتلندر تیپ ۳  و تیپ ۵ خود را به صورت فوری و با اقساط ۱۲ و ۲۴۴ ماهه بدون بهره به فروش می رساند و سایر محصولات این شرکت با تحویل فوری آماده فروش می باشند. همچنین این شرکت با  ادامه فروش اقساطی خودرو ASX 2017 و لنسر ۲۰۱۷ تیپ ۴ این خودرو را برای ۶۰ روز بعد تحویل مشتریان می دهد.

شرکت جهان نوین آریا نیز این هفته نیز در جداول فروش خود با اندکی تغییر خودروی ایکس تریل را با دو نوع تاریخ تحویل اعلام نموده است و این خودرو را با شرایط فروش اقساطی ۱۰ ماهه بدون بهره به فروش می رساند. در شرایط اعلام شده توسط این شرکت ۶۰ درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود.

شرکت پرستوی آبی عامل فروش خودروهای شرکت راین خودرو شرایط فروش اقساطی بدون بهره اعلام شده خود را برای خودرو وولکس دنده ای و وولکس اتوماتیک و راین وی ۵ اعلام نموده است در این طرح فروش پیش پرداخت را در یک مرحله و به مقدار حدود ۵۵ درصد قیمت خودرو به شرح جدول زیر دریافت می دارد. تعداد اقساط ۱۲ ماهه می باشد که طی ۴۴ فقره چک از مشتریان دریافت می شود.

شرکت ام جی با اعطای تخفیف دو میلیون تومانی شرایط فروش محصولات خود را اعلام نموده است .همچنین در این طرح خودروهای این شرکت با دریافت ۵۰ درصد قیمت خودرو بعنوان پیش پرداخت و مابقی طی ۱۲ فقره و یا ۱۸۸ قسط بدون دریافت کارمزد قابل خرید خواهد بود. محصولات شرکت ام جی را نیز با شرایط اقساطی بدون بهره به شرح جدول زیر می توان خرید کرد.

جدول قیمت

فروش فوری میتسوبیشی اوتلندر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top