طراحی ذهنی فیس لیفت تویوتا لند کروزر پرادو منتشر شد

گروه بین الملل: قبل از رونمایی فیس لیفت تویوتا لند کروزر پرادو مدل 2018 در 12 سپتامبر سال جاری، تصاویری طراحی ذهنی این خودرو در اینستاگرام درز کرده است.

آفرود لیفت تویوتا لند کروزر پرادو
آفرود لیفت تویوتا لند کروزر پرادو

به گزارش خبرخودرو، این دومین فیس لیفت کلی برای تویوتا لند کروزر پرادو است که از سال 2010 معرفی شده است. قسمت جلوی این خودرو کاملا بازطراحی شده و از چراغ های جلوی LED باریک تر با لامپ های دید در روز به همراه جلوپنجره شش ضلعی عریض با قسمت های عمودی و چراغ های مه شکن زاویه دار بهره می برد. قسمت پشت این خودرو بسیار شبیه به مدل کنونی آن به نظر می رسد و تنها طرح چراغ های عقب و تزئین کرومی آن متفاوت است. تویوتا پرادو 2018 مانند هر مدل فیس لیفت دیگر دارای طراحی رینگ های آلیاژی نوین خواهد بود.

در تصاویر منتشر شده هم چنین کنسول وسط بازطراحی شده و پانل تجهیزات این خودرو نیز دیده می شود. پانل تجهیزات این خودرو کاملا بازطراحی شده و ساختار عمودی جدیدی برای دکمه های تنظیم آفرود دارد در حالی که کنترل های تهویه هوای جدید و سیستم سرگرمی با نمایشگر مسی به روز شده نیز منطبق با تغییرات اعلام شده برای این خودرو هستند. این شاسی بلند همچنان در ساختارهای 5 و 7 سرنشین ارائه می شود.

آفرود لیفت تویوتا لند کروزر پرادو
آفرود لیفت تویوتا لند کروزر پرادو

تویوتا لند کروزر پرادو در ژاپن با موتور 2.7 لیتری 2TR-FE بنزینی با قدرت 120 کیلووات و گشتاور 246 نیوتون متر و 2.8 لیتری 1GD-FTV دیزلی با قدرت 130 کیلووات و گشتاور 4500 نیوتون متر عرضه می شود. این خودرو در بزرگ ترین بازار خود یعنی خاورمیانه با موتور 4.0 لیتری V6 با قدرت 2355 اسب بخار و گشتاور 38.33 کیلوگرم متر عرضه می شود.

 

منبع: خبرخودرو

طراحی ذهنی فیس لیفت تویوتا لند کروزر پرادو منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top