دیفندر دوباره به خط تولید بازمیگردد

گروه بین الملل: اگر دیفندر مدتی است که خارج از خط تولید قرار گرفته اما به نظر می رسد که نمونه بهینه سازی شده آن به زودی معرفی می گردد. به علاوه آن که طبق شایعات منتشره احتمال عرضه جهانی آن نیز وجود دارد.

به گزارش خبرخودرو، سال گذشته آخرین نسل دیفندر با خط تولیدش خداحافظی کرد و پس از قریب سه دهه تولید بازنشسته شده اما در دنیای خودروسازی بازنشستگی به معنای واقعی آن نیست و همیشه امکان بازگشت محصولات وجود دارد.

مسلما در حال حاضر نسل جدید این خودرو به دستور کار مهندسین لندروور قرار دارد و تلاش می شود که نمونه جدید آن دارای تمایزاتی کاملا آشکار با نمونه قبلی باشد. گفته میشود که شاسی بلند آفرود فوق بر روی پلتفرمی کاملا جدید ساخته شده و دارای طراحی کاملا متفاوتی است.

دیفندر
دیفندر

بر طبق گزارشات جدید دیفندر دارای ساختار D7U مشابه رینج روور اسپرت است. پلتفرم آلومینیومی این خودرو دارای وزن کم تری است که این امر باعث کاهش هزینه ها نیز میشود. مدیر طراحی لندروور در مصاحبه ای گفت که محصول جدید این برند دارای ساختار بدنه متفاوتی خواهد بود و در عین تلاش برای مدرن تر جلوه کرده از ویژه های نمونه های قبلی بهره خواهد برد.

 

منبع: خبرخودرو

دیفندر دوباره به خط تولید بازمیگردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top