جیپ طراحی یک شاسی بلند جدید را ثبت کرد

گروه بین الملل: طراحی های ابتدایی جدیدی که در دفتر هماهنگ سازی بازار داخلی اروپا ثبت شده اند نشان می دهند که یک شاسی بلند هفت سرنشین جدید از جیپ در راه است.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود این شاسی بلند هفت سرنشین جدید نسخه ای تولیدی از Yuntu هیبریدی شارژی کانسپت باشد که ماه آوریل در نمایشگاه خودروی شانگهای 2017 به نمایش درآمد. این امر با توجه به شباهت هایی مبتنی بر طراحی بین این طراحی و مدل کانسپت مذکور مخصوصا در نیم رخ، گلگیرها و جلوپنجره مشهود است. طراحی هر دوی این مدل ها نیز نشان می دهد که این شاسی بلند در زمینه آفرود در سطحی مشابه همتایان خود نخواهد بود.

 

شاسی بلند جیپ
طراحی جدید جیپ

در حالی که این خودروساز آمریکایی تولید Yuntu را تایید نکرده، این طراحی ابتدایی می تواند به معنای آن باشد که این خودرو زمانی در سال آینده معرفی خواهد شد. گمان می رود مدل تولیدی Yuntu هیبریدی تنها در بازار چین به فروش برسد اما پتانسیل عرضه آن در بازار هند نیز وجود دارد چرا که شاسی بلندهای هفت سرنشین همچون اشکودا کودیاک در این بازار پرطرفدار هستند.

جیپ اکنون کامپس، گرند چروکی و رنگلر Unlimited را در خط تولید بازار هند دارد و گمان می رود شاسی بلند پایه خود یعنی رنگاده را نیز در سال 2018 یا 2019 در این بازار عرضه کند.

شاسی بلند جیپ
طراحی جدید جیپ
شاسی بلند جیپ
طراحی جدید جیپ

 

منبع: خبرخودرو

جیپ طراحی یک شاسی بلند جدید را ثبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top