تویوتا لندکروزر 2018 هنوز هم یک آفرودر فوق العاده است

گروه بین الملل: سال پیش، تویوتا تغییراتی در لندکروزر برای مدل سال 2018 اعمال کرد تا این مدل بتواند هنوز هم خود را به عنوان یکی از بهترین خودروهای آفرود مطرح کند.

به گزارش خبر خودرو، لندکروزر 2018 از یک کاپوت جدید با یک اسکوپ معکوس، گلگیرهای جدید، یک جلوپنجره بازطراحی شده، چراغ های جلو و عقب جدید و رینگ ها و سپرهای جلو و عقب جدید بهره می برد. در بازطراحی مدل 2018 این خودرو در مقایسه با مدل قبلی خود چند اینچ طول بیشتری دارد.

آفرود تویوتا لندکروزر 2018
آفرود تویوتا لندکروزر 2018

داخل کابین، شاهد یک داشبورد، صفحه کیلومتر و کنسول مرکزی جدید با یک صفحه نمایش 8 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی هستیم که به منظور افزایش دید راننده و سرنشین، در ارتفاع کم تری نصب شده است. هرچند، در حالی که کابین لندکروزر 2018 بسیار خوب است، خیلی نرم و راحت نیست و آن حس و حالی که مثلا کابین لندروور دیسکاوری به شما می دهد را داخل آن به دست نخواهید آورد. ولی چنین چیزی برای ما دور از ذهن نبود، زیرا از آن جایی که چنین مواردی به سگمنت لوکس ها باز می گردد، تویوتا برای این کار لکسوس را دارد.

با این حال، هنوز هم هنگام سواری با لندکروزر 2018 از سفر خود کاملا لذت خواهید برد، مخصوصا هنگام آفرودسواری است که توانایی های این خودرو بیشتر به چشم می آیند. مدل پایه این خودرو از یک موتور 2.8 لیتری 4 سیلندر توربو دیزل بهره می برد و 177 اسب بخار نیرو دارد، ولی لندکروزر 2018 به هیچ وجه در هیچ موقعیت آفرودی کم نمی آورد. از سوی دیگر، 450 نیوتن گشتاور خودرو توانایی های آفرود آن را بسیار بیشتر هم کرده است.

اگر نیازهای رانندگی شما طوری است که شامل سفرهای آفرود نمی شود، شاید بهتر باشد به جای لندکروزر 2018 یک آئودی Q7 یا یکی دیگر از رقبای آن را بخرید، زیرا لندکروزر 2018 یک شاسی بلند طراحی شده برای آسفالت نیست و بیشتر یک مدل آفرود است که در شرایط سخت جاده ای دست شما را در پوست گردو نمی گذارد.

تویوتا لندکروزر 2018 هنوز هم یک آفرودر فوق العاده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top