تست کاپرا 2 در جاده های طالقان توسط خبرنگاران

به گزارش خبرخودرو، روز چهارشنبه هفته گذشته پيكاپ كاپرا 2 كه توسط شركت بهمن موتور به بازار عرضه مي شود توسط خبرنگاران در جاده هاي طالقان تست شد.

آفرود کاپرا 2
آفرود کاپرا 2

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، آفرود سبك كاپرا 2 جزو پر فروش ترين وانت شاسي بلندهاي دو ديفرانسيل است و با چهره اي متفاوت در بازار عرضه مي گردد.

داخل كابين اين پيكاپ سرشار از آپشن هاي مختلف است و تغييرات بسياري در نسل جديد آن نسبت به نسل قبلي اعمال شده است و با قيمت 72 ميليون تومان در بازار عرضه مي شود.

آفرود کاپرا 2
آفرود کاپرا 2

این خودرو به موتور 2378 سی سی چهار سیلندر با بیشینه قدرت 130 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتون متر مجهز است که مصرف سوخت میانگین 12 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد و شتاب صفر تا صد 16 ثانیه را فراهم می سازد.

كاپرا 2 مجهز به سيستم راهياب با نقشه كامل شهرها و جاده های ايران و نمايشگر لمسی 7 اينچي است. همچنين دوربين عقب، اتاق بار بزرگ تر، چراغ هاي LED) DRL) و فضاي داخلي جديد و مدرني براي آن در نظر گرفته شده است.

آفرود کاپرا 2
آفرود کاپرا 2

پلتفرم توليد كاپرا 2 همانند نسل قبلي آن است و تنها شاسي آن از 2 هزار و 900 ميلي متر به 3 هزار و 100 ميلي متر تغيير پيدا كرده است.

مهمترين تغيير صورت گرفته در كاپرا 2 شامل حذف فن مكانيكي و تبديل آن به فن الكترونيكي است چرا كه اين تغيير موجب بازدهي بالاتر و كاهش ميزان صداي توليدي فن مي شود.

البته تغييراتي در نماي جلو و سپر جلوی خودرو نيز صورت گرفته و چراغ هاي اين آفرود نیز سبك هالوژني شده است. تغييراتي نیز در داشبورد این خودرو صورت گرفته و سطح كيفي صندلي های آن ارتقا يافته است.

کاپرا 2 عملکرد مناسبی را در پیچ ها از خود نشان داده و در سراشیبی های خاکی نیز موفق عمل کرد. این خودرو توانست در جاده های ناهموار و سنگلاخی کوهپایه ها با تسلط خوبی پیش برود. البته صفحه كلاچ خودرو و سيستم ترمز و هندلينگ آن ضعيف بوده و نيازمند تقويت است.

آفرود کاپرا 2
آفرود کاپرا 2

راننده این خودرو برای حرکت در جاده های باریک نیز باید کمی تسلط بیشتر داشته باشد البته باید گفت فرمان پذیری خوب کاپرا به چشم می آید و در در شیب‌های جاده نیز از کشش خوبی برخوردار است ولی عملكرد خودرو در دست اندازها ضعيف بود .

اين پيكاپ از نقاط قوت بسياري همچون صفحه نمايشگر 7 اينچي لمسي، نمايش دوربين عقب، ارتفاع مناسب، ديد بغل مطلوب، آينه هاي جانبي برقي، قفل مركزي با ريموت كنترل، ايربگ (راننده+سرنشين جلو)،  سيستم تهويه مطبوع، چراغ رانندگي در روز، فرمان قابل تنظيم، قابليت برقراري ارتباط با تلفن همراه و پخش USB و كنترل فايل صوتي از طريق بلوتوث، قابليت پخش فايل هاي صوتي و تصويري برخوردار است.

شايان ذكر است كه اين آفرود سبك داراي ارتفاع 1775 ميلي متري و عرض 1750 ميلي متر و طول 5330 ميلي متر است. ظرفیت باک این خودرو 73 لیتر و وزن آن 1765 کیلوگرم است. ظرفیت بار این خودرو 480 کیلوگرم اعلام شده است.

آفرود کاپرا 2
آفرود کاپرا 2

بي شك هدف شركت بهمن موتور از اعمال كليه اين تغييرات در نسل جديد كاپرا 2 ارتقاي سطح كيفي و ظاهري خودرو بوده که تا حدودي توانسته به اين هدف دست پيدا كند.

 

منبع: خبرخودرو

تست کاپرا 2 در جاده های طالقان توسط خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top