به روز رسانی جیپ چروکی برای مدل 2018

به گزارش خبرخودرو، شاسی بلند جیپ چروکی آمریکایی متوسط برای مدل جدید خود با تکنولوژی هایی همچون مانیتور نقاط کور و هشدار ترافیک پشت در نسخه های ممتاز ارائه می شود.

جیپ چروکی 2018
جیپ چروکی 2018

در خط تولید این خودرو مدل پایه Latitude افزوده شده که به صورت استاندارد به رینگ های 17 اینچی، چراغ های جلو HID، چراغ های مه شکن، دوربین دید پشت و آینه های کناری و دستگیره های در هم رنگ بدنه مجهز می شود.

هم چنین نسخه جدید Latitude پلاس برای این خودرو معرفی شده است که هایلایت هایی همچون سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی رنگی 8.4 اینچی Uconnect، ورودی و استارت بدون سویچ، تزئینات چرمی صندلی ها، فرمان چرمی، صندلیث راننده قابل تنظیم برقی در هشت جهت با پشتیبانی کمر در چهار جهت، روشنایی محیطی، خروجی AC 115 ولت برای صندلی های ردیف دوم و رینگ های آلیاژی 17 اینچی متفاوت دارد.

جیپ چروکی 2018
جیپ چروکی 2018

نسخه ممتاز Trailhawk چروکی که بر آفرود متمرکز است و نسخه لیمیتد متمرکز بر راحتی نیز به مانیتور نقاط کور، هشدار برخورد عقب و هشدار دنده عقب ParkSense مجهز هستند.

مدل Trailhawk در امریکا به کنترل دمای دو محیطه نیز مجهز می شوند در حالی که نسخه لیمیتد دارای در صندوق عقب برقی خواهد بود.

مدل مخصوص آمریکای این خودرو همچنان با دو گزینه موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 130 کیلووات و گشتاور 229 نیوتون متر و 3.2 لیتری دمش طبیعی V6 با قدرت 200 کیلووات و گشتاور 315 نیوتون متر عرضه می شود.

 

منبع: خبرخودرو

به روز رسانی جیپ چروکی برای مدل 2018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top