بازیابی و تولید مجدد یک آفرود سوزوکی معروف

گروه بین الملل: شاید نام سوزوکی Jimny را فراموش کرده باشید. این خودروی ژاپنی در اوج دوران عرضه خودروهای آفرود رونمایی شده بود.

به گزارش خبرخودرو، نسل ابتدایی این خودرو در خلال سالهای 1970 تا 1981 با ظاهری مشابه جیپ های جنگ جهانی اول عرضه شد و شاید بتوان آن را اولین موفقیت جهانی سوزوکی معرفی کرد و دو نسل بعد از آن نیز روانه بازار گردید. البته Jimny حتی با استانداردهای آن زمان هم خودروی نوینی نبود ولی واقعا حالا هم هیچ شباهتی  به خودروهای قرن بیست و یک ندارد اما همیشه به دلیل قدرت و عملکرد مناسب آفرودش علاقمندانش را داشته است. درسال  2019 نسل چهارم Jimny وارد بازار خواهد شد و حالا آزمایشات آن آغاز شده است.  در خلال همین آزمایشات شاهد درز برخی جزئیات و تصاویر  از نسل جدید Jimny بوده ایم.

سوزوکی
سوزوکی

این خودرو دارای ظاهری که فوق العاده به روزرسانی و مطابق با استانداردهای روز است. در تصاویر منتشر شده فقط بخشی از جلو پنجره و چراغ های جلوی آن را میتوان دید که کمی به مرسدس کلاس G شباهت دارد. این شباهت ناشی از نوع طراحی چراغ های عقب و ظاهر جعبه ای شکل خودرو است. در قسمت داخلی نیز سامانه سرگرمی اطلاعاتی، صفحه نمایش لمسی نصب شده است.

Jimny دارای ساختار دو دیفرانسیل All Grip Pro است و احتمالا در نمایشگاه توکیو 2017 رونمایی خواهد شد.

 

منبع: خبرخودرو

 

 

بازیابی و تولید مجدد یک آفرود سوزوکی معروف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top