اولین تصاویر از جیپ رنگلر مدل 2018 منتشر شد

گروه بین الملل: جیپ به طور غافلگیرانه ای تصمیم گرفته اولین تصاویر از جیپ رنگلر مدل 2017 را در میان برگزاری سما 2017 منتشر کند.

به گزارش خبرخودرو، سه تصویر منتشر شده از این خودرو رنگلر جدید را در دو مدل دو در و چهار در Unlimited نشان می دهند. عجیب است که این تصاویر با اطلاعات زیادی در مورد ساختار 4×4همراه نشده اند.

جیپ رنگلر مدل 2018
جیپ رنگلر مدل 2018

در بیانیه مطبوعاتی مربوط به این خودرو آمده است: “کاربردی ترین شاسی بلند تاکنون حتی قابلیتی بیش تر از Jeep® 4×4 افسانه ای دارد و از طراحی مدرنی بهره می برد که به اصل آن وفادار بوده است. نیرومحرکه های کم مصرف پپیشرفته، آپشن های open-air بیش تر،  و مجموعه ای از تجهیزات ایمنی بیش تر و تکنولوژی های پیشرفته تر از قبل نیز برای این خودرو تعبیه شده است. طراحی منحصر به فرد رنگلر جدید شامل جلوپنجره keystone شکل قابل تشخیص، چراغ های جلوی گرد نمادین و چراغ های عقب مربعی، ایرودینامیک ارتقا یافته، شیشه جلوی تاشو برای طرفداران آفرود و حتی آزادی سقف باز بیش تر و دوازده ترکیب متفاوت در، سقف و شیشه جلو است. تصاویر بیش تر و اطلاعات تکمیلی از این خودرو روز 29 نوامبر در نمایشگاه خودروی لس آنجلس منتشر خواهد شد.”

جیپ رنگلر مدل 2018
جیپ رنگلر مدل 2018

پس از انتشار تصاویر و اطلاعات متعدد از این خودرو، طراحی آن غافلگیر کننده نبوده است. گمان می رود موتور 3.6 لیتری V6به همراه 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر برای این خودرو ارائه شود که هر دو با گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک هشت سرعته عرضه می شوند. تصاویر فاش شده قبلی هم چنین نشان می دهند که رنگلر به روز رسانی تکنولوژی جدی خواهد داشت و به جدیدترین نسخه های سیستم UConnect فیات کرایسلر مجهز می شود.

جیپ رنگلر مدل 2018
جیپ رنگلر مدل 2018

 

منبع: خبرخودرو

اولین تصاویر از جیپ رنگلر مدل 2018 منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top