ارتقای سامانه تعلیق کلاس G

گروه بین الملل: از آن جایی که کلاس G جدید یکی از تازه ترین محصولات در دست رونمایی مرسدس بنز است، خبر استفاده از سامانه تعلیق جدید برای آن می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

ارتقای سامانه تعلیق کلاس G
ارتقای سامانه تعلیق کلاس G

به گزارش خبرخودرو، این خودرو برای اولین بار در سال 1979 به عنوان یک خودروی نظامی معرفی شد و سپس نسل ابتدایی شهری آن در دهه 90 معرفی گردید. حالا دوباره نسل جدید این محصول در مسیر احیا قرار گرفته و شاهد تغییرات اساسی در آن هستیم. طبق اعلام مدیر بخش کلاس G، نسل جدید این محصول با مدل 2018 عرضه می شود و دارای یک سامانه تعلیق جدید است. به علاوه آن که قسمت جلویی آن حدود 10 میلی متر بیشتر از قبل است و جای بیشتری را برای سرنشینان فراهم می کند.

کلاس G جدید همچنان دارای قابلیت های آفرود است و ارتباط بدنه با شاسی به نحوی انجام گرفته که امکان حرکت در سطوح ناهموار برای خودرو فراهم شود. در یکی از تصاویر مخفیانه ای که از این خودرو به ثبت رسیده بخش های جدید بدنه و درج آرم برای سامانه تعلیق جدید مشاهده گردیده است. در حال حاضر اطلاعات اندکی در مورد این خودرو در دسترس است ولی گمان می رود که کلاس G با یک موتور 3.0 لیتری C6 توربو دوقلو از نسل موتورهای شش سیلندر خطی مرسدس عرضه گردد.

 

منبع: خبرخودرو

 

ارتقای سامانه تعلیق کلاس G

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top