آفرود سانگ یانگ Y400 معرفی شد

گروه بین الملل: سانگ یانگ اطلاعات جدیدی از آفرود شاسی بلند بزرگ پرچم دار جدید خود را منتشر کرده است که در نمایشگاه خودروی سئول 2017 رونمایی جهانی خواهد شد.

آفرود سانگ یانگ Y400
آفرود سانگ یانگ Y400

به گزارش خبرخودرو، گفته می شود این آفرود در بازار هند با نام ماهیندرا XUV700 عرضه خواهد شد.

این خودروساز کره ای متعلق به ماهیندرا ادعا می کند که پرچم دار سانگ یانگ دارای ویژگی های سواری ویژه ای در آفرود و آنرود، توزیع وزن متعادل، قابلیت کشش بار قابل توجه و عملکرد NVH خواهد بود. این خودرو در بازارهایی که این خودروساز حضور دارد جایگزین سانگ یانگ رکستون خواهد شد.

مشخصات آفرود سانگ یانگ

آفرود سانگ یانگ Y400  که بر اساس LIV-2 کانسپت ساخته شده است دارای طول 4850 میلی متر، عرض 1920 میلی متر، ارتفاع 1800 میلی متر و فاصله بین دو محور 28655 میلی متر خواهد بود. این آفرود از ساختار بدنه جدید Quad-Frame بهره می برد که بدنه ای مقاوم و وزن کم تری را ایجاد می کند. یکی از گزینه های موتور این خودرو 2.22 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل با قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتون متر متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک هفت سرعته خواهد بود.

کانسپت Y400

باتوجه به اولین تفاسیر رسمی از سانگ یانگ Y400 اگر تصویر آن را به عنوان طرح نزدیک به اصل بدانیم، می توان به این نتیجه رسید که خودروی جدید سانگ یانگ با یک چهره نزدیک به طرح کانسپت LIV-2 معرفی خواهد شد که سال گذشته توسط یانگ یانگ رونمایی شد و قرار است به عنوان جانشینی برای سانگ یانگ رکستون فعالیت خود را در بازار آغاز کند.
همانطور که گفتیم، این تصویر نشان می دهد که خودروی جدید سانگ یانگ یک الگوبرداری نسبتا زیاد از خودروی کانسپت LIV-2 کرده است که در این بین چراغ های جلو عینا شبیه به طرح کانسپت آماده شده (البته به همراه چراغ های مخصوص روز)، یک جلوپنجره مشبک مشابه با طرح کانسپت و در آخر هم مجموعه سپر این خودرو می تواند به وضوح یادآور خودروی کانسپت LIV-2 باشد، ولی خب در ریزه کاری قطعا تفاوت هایی میان Y400 و LIV-2 دیده می شود.
در آخر هم می توان به این موضوع اشاره داشت که شرکت خودروسازی سانگ یانگ در ماه آوریل سال جاری و در جریان برگزاری نمایشگاه سئول 2017 از خودروی جدید خود با نام احتمالی Y400 رونمایی خواهد کرد که پس از آماده سازی آن برای عرضه، قطعا می توان انتظار یک نام واقعی همچون تیوولی، رکسون، اکتیون و… برای آن داشت.

 

منبع: khabarkhodro.com

khodrobank.com

 

آفرود سانگ یانگ Y400 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top