آفرودري از جيپ براي سال 2035

عصر ايران/  راننده مي‌تواند در صورت استفاده از حالت خودراني، فرمان را تنظيم کرده و يا جمع کند. طراحي خودرو بيشتر شبيه يک ماه‌نورد مي‌ماند که از آسمان به زمين بازگشته است.

آفرودر جیپ
آفرودر جیپ

در سال 2035، صنعت اتومبيل به شکل چشم‌گيري با آنچه امروز وجود دارد متفاوت خواهد بود.
در آينده خودروهاي هيبريدي و الکتريکي جاي ديزلي‌ها و بنزيني‌ها را خواهند گرفت. خودران‌ها به يک وسيله معمول، هنجار و استاندارد تبديل مي‌شوند.
طرح‌ها و رندرهاي اتومبيل آينده، نشان از جذابيت بيش از حد خودروها دارند. يکي از اين طرح‌ها، رندر طرح مفهومي است که از يک جيپ آفرودر رويايي براي سال‌ 2035 حکايت دارد.

آفرودر جیپ
آفرودر جیپ

اين رندر که در حجمي بي‌سابقه در فضاي مجازي منتشر شده، براي آن دسته افرادي ارائه مي‌شود که علاقه شديد به ماجراجويي دارند.
اين خودرو مي‌تواند نمونه جالبي براي تخريب دانه‌هاي شن و ماسه در کوير باشد.
اين جيپ در آينده مي‌تواند علاقه‌مندان سفر، آفرود، بيراهه‌گردي و ماجراجويي را جذب کند. در اين خودرو هيچ برآمدگي و قوسي را در جلو و عقب شاهد نيستيم. مجموعه چرخ‌ها به شکلي عجيب بزرگ است و شکل کلي خودرو بيشتر از يک اتومبيل شبيه يک ماه نورد بزرگ نشان مي دهد.
راننده مي‌تواند در صورت استفاده از حالت خودراني از این خودرو، فرمان را تنظيم کرده و يا جمع کند. طراحي خودرو بيشتر شبيه يک ماه‌نورد مي‌ماند که از آسمان به زمين بازگشته است.

آفرودر جیپ
آفرودر جیپ

اميد است اين رندر جذاب از این آفرود در قالب يک نسخه توليدي ديده شود و تنها يک مدل مفهومي يا طرحي سه بعدي از آن را نبينيم. روند طراحي خودروها در آينده به سمت حرکات جذاب آفرود پيش مي‌رود يا اسپورت‌‌تر شدن را به نمايش درمي‌آورد. اما انتظار داريم در در 20 سال آينده چنين خودروي آفرودی را در جهان شاهد باشيم، نمونه‌هاي مشابه ديگري را در رقابت با آن بيابيم.

آفرودري از جيپ براي سال 2035

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top