پس از انتشار تیزرهای فراوان، سرانجام فورد از اولین نسل رنجر رپتور رونمایی کرد. رپتور که تواناییهای آفرود نسخههای عادی را با قدرت بیشتر مورد انتظار از یک خودروی رپتور ترکیب کرده یک پیکاپ تراک سریعتر است که در تایلند ساخته خواهد شد و دارای فرم بدنه دوکابین خواهد بود.
![فورد رنجر رپتور](https://offroadcars.ir/wp-content/uploads/2018/02/2019-ford-ranger-raptor3-300x169.jpg)
فورد این خودرو را یک پیکاپ پرفورمنس کارخانهای و استوک نامیده که باعث خوشحالی طرفداران آفرود میشود. نیروبخش این خودرو پیشرانه کاملاً جدید 4 سیلندر 2 لیتری دیزلی است که از دو توربو لذت میبرد. پیشرانه یاد شده قدرت 210 اسب بخاری و گشتاور 500 نیوتون متری داشته و اگرچه هنوز مشخصات عملکردی آن منتشر نشدهاند اما میتواند خودرویی کاملاً سریع باشد.
![فورد رنجر رپتور](https://offroadcars.ir/wp-content/uploads/2018/02/2019-ford-ranger-raptor5-300x195.jpg)
پیشرانه رنجر رپتور در مقایسه با پیشرانه 5 سیلندر 3.2 لیتری مدل عادی 14 اسب بخار و 30 نیوتون متر گشتاور بیشتری را ارائه میکند که شاید زیاد به نظر نرسد اما به یاد داشته باشید که این پیشرانه از نوع دیزلی است. خروجی پیشرانه میتواند از یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک توسعه یافته توسط فورد و جنرال موتورز به چرخها انتقال یابد.
![فورد رنجر رپتور](https://offroadcars.ir/wp-content/uploads/2018/02/2019-ford-ranger-raptor4-300x169.jpg)
رنجر رپتور اساساً در استرالیا و با کمکهای فورد آمریکا توسعه یافته و در آن شاهد سیستم تعلیق فاکس و تنظیمات عقب اتصالی هستیم. این خودرو دارای رینگهای 17 اینچی و لاستیکهای BF گوودریچ است که پشتیبان آنها روتورهای ترمز جلو و عقب 332 میلیمتری میباشد. پوششهای اضافی زیر بدنه رنجر رپتور نصب شده و البته در آن حالت باجای برگرفته از F-150 رپتور نیز بکار رفته است. ارتفاع این خودرو از سطح زمین هماکنون 28.3 سانتیمتر میباشد.