نگاهی به مینی کانتری من مدل 2017

پدال نیوز- شاسی بلند عجیب و غریب زیاد دیده ایم. از غول بیابان نوردی مانند هامر گرفته تا آفرود ۲۲ دری مانند جیپ رنگلر. از کراس اوور روباز مانند نیسان مورانو کانورتیبل گرفته تا کاخ متحرکی به اسم کادیلاک اسکلید؛ اما این یکی واقعا نوبر است.
به گزارش پدال نیوز، شاسی بلند عجیب و غریب زیاد دیده ایم. از غول بیابان نوردی مانند هامر گرفته تا آفرود ۲ دری مانند جیپ رنگلر. از کراس اوور روباز مانند نیسان مورانو کانورتیبل گرفته تا کاخ متحرکی به اسم کادیلاک اسکلید؛ اما این یکی واقعا نوبر است.

به گزارش دنیای ماشین، یکی از اصلی ترین گزینه ها برای نامزدی کوچک ترین شاسی بلند دنیا؛ کانتری من. جدیدترین محصول مینی. بله همان مینی ریزاندام که سال ها پیش با قد و قواره ناچیزش، کل اروپا را به هم ریخت. یکی از تاریخ سازترین مدل های اقتصادی صنعت اتومبیل . محصولی که به شدت برای فولکس واگن بیتل دردسرساز شده بود. حالا همان مینیِ واقعا مینی، تبدیل به خودرویی شده است که شکل و شمایل آن تا حدودی به اسمش می خورد. کانتری من از نظر زبان طراحی خودرو، یک شاسی بلند است. کراس اووری با سقف بلند، فاصله محوری مناسب و سیستم انتقال قدرت 2 محور؛ اما گویی نمی شود آن را یک شاسی بلند درست و درمان به حساب آورد. به طرزی عجیب کانتری من با برخی از بهترین کراس اوورهای جمع و جور بازار سر رقابت دارد. اولی اش ب ام و X1 است. مزدا سی ایکس-33 نیز تا حدودی برایش حس زورآزمایی ایجاد می کند. ولی بی تردید نزدیک ترین رقیب او فیات 500xx است. یک ایتالیایی ریزاندام دیگر که او نیز در حافظه تاریخ به عنوان یک مینی سایز اقتصادی ثبت شده بود ولی حالا وارد دنیای شاسی بلندها شده است.

نگاهی به مینی کانتری من مدل 2017

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top