نخستین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی در قزوین برپا می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی در قزوین خبر داد.

نمایشگاه تخصصی کمپینگ
نمایشگاه تخصصی کمپینگ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، هادی طاهرخانی اظهار داشت: نخستین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی از 21 لغایت 24 آذر ماه به مدت 4 روز در فضایی به مساحت 4000 مترمربع برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به پتانسیلی که در زمینه گردشگری و طبیعت‌گردی در کشور ایران وجود دارد، بسیاری از جوانان از تمامی اقشار به سمت این ورزش پر هیجان روی آورده‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: 40 مشارکت کننده در حوزه‌های تولید تجهیزات آفرود و تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی در نمایشگاه فوق حضور دارند.

طاهرخانی گفت: معرفی گروه‌های مستندساز ورزش‌های ماجراجویانه، تقدیر از برندگان مسابقات دارای تولینگ انتخابی جهانی، مسابقات ماشین کنترلی سوختی، مسابقات رالی دو دیفرانسیل و غیره از جمله برگزاری برنامه‌های جانبی نمایشگاه فوق است.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی در مدت برگزاری، صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و بعد از ظهرها از ساعت 15 الی 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود و پذیرای بازدیدکنندگان است.

نخستین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی در قزوین برپا می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top