معرفي شاسي‌بلند «LDV D90» آفرود در شانگهاي

پدال/ شاسي‌بلند LDV D90 چند روز ديگر در نمايشگاه خودروي شانگهاي معرفي خواهد شد. اين خودرو بر پايه‌ي کانسپت D90 رونمايي شده در نمايشگاه سال پيش در چين شکل گرفته است. جزئيات رسمي اين خودرو هنوز منتشر نشده‌اند اما نيروبخش آن پيشرانه‌ي 2.8 ليتري توربوديزل با قدرت 147 اسب بخار خواهد بود.

آفرود LDV D90
آفرود LDV D90

همان‌گونه که در تصاوير مشاهده مي‌کنيد D90 توليدي از نظر طراحي بسيار وام‌دار کانسپت قبلي که در پکن رونمايي شده بود مي‌باشد. در نماي جلو شاهد طراحي جلوپنجره‌ي برجسته‌اي هستيم که بر اين بخش تسلط يافته و البته بايد به اين نکته نيز اشاره ‌کنيم که طراحان نيم‌نگاهي به طراحي جلوپنجره‌هاي خودروهاي آئودي داشته‌اند.
از شاخصه‌هاي طراحي ظاهري خودرو مي‌توان به خط سقف بلند و پنجره‌هاي عقبي بزرگ اشاره کرد. در تصاويري که ثبت شده مي‌توانيم ريل‌هاي سقف و چراغ‌هاي عقب قرمزرنگي را ببينيم. البته در خودروي آبي‌رنگي که فول است شاهد رينگ‌هاي بزرگ‌تر و ديفيوزر نقره‌اي با خروجي‌هاي دوتايي اگزوز هستيم.

آفرود LDV D90
آفرود LDV D90

کابين D90 از طراحي لوکس مانندي سود مي برد اما به يقين احساس مواد بکار رفته در آن با رقباي تثبيت شده‌ي بازار برابري نخواهد کرد. قيمت اين خودرو نيز در آن حد نخواهد بود.
البته طراحي کابين D90 به تنهايي ثابت مي‌کند که اين خودرو مي‌تواند جايگزيني مناسبي براي شاسي بلندهاي 7 نفره ي آفرود پرفروش باشد. صفحه‌نمايش مرکزي عريض ب ام و مانند به آساني D90 را از رقباي خود جدا مي‌کند.

آفرود LDV D90
آفرود LDV D90

انتظار مي‌رود تجهيزات کمک کننده‌ي آفرود به همراه کروز کنترل فعال در اين خودرو نصب شوند. همچنين ديگر تجهيزات ايمني نظير ترمز کاملاً خودکار و هشدار خروج خودرو از خط نيز در D90 به چشم خواهند خورد.
LDV قبلاً با کسب 5 ستاره ايمني مدل T60 از انکاپ استراليا تعهد خود به ايمني را نشان داده و انتظار داريم اين شاسي‌بلند نيز عملکرد مناسبي را در تست‌هاي ايمني نشان دهد.

منبع: tnews.ir

معرفي شاسي‌بلند «LDV D90» آفرود در شانگهاي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top