فروش اقساط آفرود MVMX۳۳S ویژه نوروز

به گزارش اخبار خودرو ،بنابر اعلام شرکت مدیران خودرو شرایط  فروش  اقساطی آفرود MVMX33S /SPORT ” ویژه بهاره  ” با  قیمت قطعی تحویل فروردین  ۹۶  ، ویژه مشتریان گرامی به  تعداد محدود و به صورت منعطف  به شرح جداول زیر است:

فروش اقساطی MVMX۳۳S ویژه نوروز
فروش اقساطی MVMX۳۳S ویژه نوروز
فروش اقساطی MVMX۳۳S ویژه نوروز
فروش اقساطی MVMX۳۳S ویژه نوروز

قیمت مناسب این آفرود زیبا با توجه به مشتریان هدف آن به راحتی می تواند تبدیل به یکی از گزینه های اصلی پیش روی مشتریان گردد. آپشن های خاص و همینطور شاسی بلند بودن این خودرو نیز می تواند حتی مشتریان خودروهای سواری را برای راندن یک خودروی شاسی بلند همه چی تمام وسوسه کند.

مشخصات خودرو

این آفرود با موتور ۲ لیتری DVVT و جعبه دنده اتوماتیک CVT برای رقابت با رقبای هم رده اش همچون همیشه آماده است. با توجه به حضور چندین ساله شریک تجاری مدیران خودرو یعنی کمپانی چری در ایران و همینطور تست های مختلف برترین مهندسان بین المللی روی نسل های قبلی این خودرو به منظور بهینه سازی و کالیبراسیون حداکثری این خودرو با شرایط کشور ایران، شاهد تغییرات بسیار خوبی از جمله صدای ورودی به اتاق، شتاب و همینطور استانداردهای ایمنی و مصرفی این خودرو در مدل جدید این محصول هستیم.

یکی از بخش‌هایی که می‌توان اثرات مهندسی و استفاده از تکنولوژی های جدید در محصولات شرکت مدیران خودرو را دید، بهره‌گیری از گیربکس اتوماتیک CVT در این محصولات است. این شرکت در زمره شرکت‌های پیشرو در بهره‌گیری از گیربکس‌های اتوماتیک CVT در ایران است و دانش بسیار بالایی در توسعه و بهره‌برداری از این گیربکس‌ها در محصولات خود دارد.

مدل قبلی این خودرو به عنوان اولین خودروی ساخت داخل با تکنولوژی CVT وارد بازار شد و به‌ این‌ ترتیب از همین دانش فنی به صورت بهینه سازی شده برای گیربکس مورد استفاده در MVM X33 S نیز بهره برده است. این گیربکس می‌تواند رانندگی نرمی را برای ام وی ام X33 S فراهم کند ضمن آنکه همواره دور موتور را در بهترین وضعیت نگه می‌دارد و به همین دلیل مصرف سوخت این خودروی شاسی بلند بهینه خواهد بود هرچند گیربکس این خودرو توانایی رانندگی اسپرت را هم دارد و در مواقع لزوم می‌تواند به‌خوبی ضرایب دنده را سنگین کند تا خودرو بتواند در زمان لازم شتاب گیری بالایی هم داشته باشد.

منبع: donyayekhodro.com

فروش اقساط آفرود MVMX۳۳S ویژه نوروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top