رنجر به زادگاهش باز می‌گردد

تابستان گذشته، فورد تایید کرد که یک مدل ویژه آفرود پیک‌آپ رنجر را به بازار استرالیا عرضه خواهد کرد. حال خبرها حاکی از آن است که این خودروساز آمریکایی، نسخه جدید فورد رنجر را در هفتم فوریه سال 2018 در شهر بانکوک تایلند به طور رسمی رونمایی خواهد کرد.

رنجر
رنجر

به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، نسل جدید فورد رنجر از یک پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری توربودیزل بهره می‌برد و فورد دیگر در این نسل از پیشرانه 2.7 لیتری شش سیلندردی که حدس زده می‌شد بر روی این خودرو نصب کند، استفاده نخواهد کرد. انتظار می‌رود که این پیشرانه، عملکرد بهتری را نسبت به پیشرانه 3.2 لیتری توربو دیزل فعلی این خودرو که در بازار استرالیا به فروش می‌رسد، داشته باشد. این پیشرانه 3.2 لیتری که در حال حاضر بر روی نسخه استاندارد رنجر در بازار استرالیا نصب می‌شود، قادر به تولید بیشینه قدرت 197 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 471 نیو‌تن‌متر است. فورد رنجر راپتور، به یک جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک که توسط فورد و جی‌ام طراحی و تولید شده است، مجهز خواهد بود که این جعبه دنده با فورد راپتور F-150 مشترک است.

رنجر به زادگاهش باز می‌گردد
فورد رنجر تا به امروز در بازار آمریکا عرضه نمی‌شده و این نسل پس از مدت‌ها غیبت در بازار آمریکا، در نهایت در سال 2019 به این کشور عرضه باز می‌گردد. نسخه عرضه شده رنجر در بازار آمریکا، از ویژگی‌های فنی خاصی برخوردار خواهد بود و اتاق و بدنه این خودرو به صورت body-on-frame بر روی شاسی نصب می‌شود. یک سال پس از عرضه رنجر جدید، باید منتظر عرضه SUV برانکو باشیم که از پلتفرم مشترکی با رنجر برخوردار خواهد بود. تا به امروز فورد رنجر در کشورهایی مانند تایلند، آفریقای جنوبی، آرژانتین و نیجریه به تولید می‌رسید و حال قرار است که این خودرو در کارخانه فورد واقع در شهر میشیگان هم به تولید برسد که برانکو هم در همین فضا، به تولید خواهد رسید.

رنجر به زادگاهش باز می‌گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top