درخشش ولوو FH ۷۵۰ در سبد محصولات سایپا دیزل

 این کامیون فوق سنگین جدید ولوو مجهز به موتور ۶ سیلندر با قدرت ۷۵۰ اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو ۵ است که عنوان قوی‌ترین کامیون کشنده ایران را به خود اختصاص داده است.

ابرقدرت جدید سایپادیزل دارای گیربکس هوشمند اتوماتیک I-Shift است و قادر به حمل بیش از ۲۰۰ تن بار در شرایط آفرود (Off Road) می‌باشد؛ همچنین این کامیون دارای ۱۲ دنده جلو و ۴ دنده عقب است.

بهمن احمدنیا، مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل با اشاره به رونمایی از این محصول پر قدرت گفت: در طی چند روز گذشته جدیدترین محصول ولوو با نام FH ۷۵۰ رونمایی و به فعالان حوزه حمل و نقل معرفی شد؛ این محصول عنوان قوی‌ترین کشنده حال حاضر ایران را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: جدیدترین تکنولوژی‌های تولید در ساخت محصول FH ۷۵۰ به کار رفته و تولید و فروش این کامیون کشنده در ایران اقدامی بی نظیر خواهد بود و امید داریم این کامیون فوق سنگین با استقبال خوبی از سوی فعالان این حوزه همراه شود.

احمدنیا ادامه داد: تولید و فروش این محصول می‌تواند در جهت توسعه و نوسازی ناوگان کامیون‌های کشنده فوق سنگین مفید واقع شود.
ولوو FH ۷۵۰
ولوو FH ۷۵۰
وی با اشاره به نمایشگاه بین المللی خودرو تهران بیان داشت: نمایشگاه بین المللی خودرو تهران یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که در کشور برگزار می‌شود و شرکت سایپا دیزل با همکاری شرکای تجاری خود اقدام به عرضه محصولات ولوو، دانگ فنگ، رنو و فوتون کرده و به ارائه بهترین سبد محصولات خود در این دوره از نمایشگاه پرداخته است؛ امید است در نمایشگاه‌های آتی نیز این حرکت رو به جلو ادامه پیدا کند.
مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل در پایان خاطرنشان کرد: سایپا دیزل همواره در تلاش بوده با ارائه محصولات متنوع در بخش‌های مختلف بازار از جمله کشنده، کمپرسی، باری و کامیونت، نیازهای مشتریان خود را در انواع کاربری‌ها برآورده کند.
ولوو FH ۷۵۰
ولوو FH ۷۵۰

منبع: راه روز

درخشش ولوو FH ۷۵۰ در سبد محصولات سایپا دیزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top