ترکيب يک شاسي بلند و ابر خودرو براي ساخت شن نورد 518 اسب بخاري

عصر ايران/ بدنه فيبر کربني اين خودرو توسط منصوري ساخته شده و وزن آن تقريبا برابر يک هاچبک است. با اين حال اين شن نورد به اندازه کافي محکم و قوي به نظر مي‌رسد.
آيا تا به حال در خصوص گروه خودروسازي زاروق يا خودروهاي آن چيزي شنيده‌ايد؟ گروهي که اميدوار است بتواند شن‌نوردهاي شيک و تهاجمي خود را به خوبي در کشوري مانند امارات به فروش برساند.

شن نورد 518 اسب بخاري
شن نورد 518 اسب بخاري

گروه خودروسازي زاروق ادعا مي‌کند که کاري غير ممکن را انجام داده و قابليت‌هاي يک ابر خودروي پرفورمنس را با يک مدل آفرودي ترکيب کرده است تا يک ماسه‌نورد حرفه‌اي را از آن بسازد. اين آفرودر واقعي که “سند ريسر” نام دارد.
قدرت اين خودرو از يک موتور 6.2 ليتري V8 -محصول کارخانه جنرال موتورز- گرفته مي‌شود که با گشتاوري نزديک به 660 نيوتن‌متر تواني حدود 518 اسب‌بخار دارد. اين گشتاور و قدرت خروجي مي‌توانند سرعت 321 کيلومتري در اين خودرو را رقم بزنند که براي ابرخودروها يک استاندارد محسوب خواهد شد. اما ظاهر در اين ماسه‌نورد مقياس‌ها کمي متفاوت و کمتر از اين ميزان است.
بدنه فيبر کربني اين خودرو توسط منصوري ساخته شده و وزن آن تقريبا برابر يک هاچبک است. با اين حال اين خودرو به اندازه کافي محکم و قوي به نظر مي‌رسد.

موتور در وسط قرار گرفته و خودرو با قابليت محرک چرخ‌هاي عقب حرکت مي‌کند.
درون خودرو دو صندلي، يک داشبورد ديجيتال، چرم‌هاي دست‌دوز و سامانه کنترل هوا که در صحرا بسيار مورد نياز است وجود دارد. ما حتي شاهد فناوري کارپلي اپل نيز در اين خودرو هستم.
“سند ريسر” که در اصل اماراتي محسوب مي‌شود، روي جاده‌هاي معمولي نيز مانند حرکت روي شن و ماسه‌ها عمل مي‌کند. در حال حاضر 35 دستگاه از اين خودرو ساخته شده‌اند و چيش بيني مي شود به قيمت 350 هزار پوند فروخته خواهند شد. اين خودروها تا پايان امسال در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

شن نورد 518 اسب بخاري
شن نورد 518 اسب بخاري

منبع: آخرین خبر

ترکيب يک شاسي بلند و ابر خودرو براي ساخت شن نورد 518 اسب بخاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top