برگزاری آخرین مرحله آفرود قهرمانی کشور در بابلسر

رئیس اداره ورزش بابلسر از میزبانی این شهرستان در آخرین مرحله آفرود قهرمانی کشور خبرداد.
اسماعیل پهلوان در گفت وگو با ایسنا مازندران با اشاره به میزبانی ششمین مرحله مسابقات آفرود قهرمانی کشور در بابلسر اظهار کرد: ششمین و آخرین مرحله مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال ۹۵۵ به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می شود.
پهلوان خاطرنشان کرد: این مسابقات روز جمعه 13 اسفند با حضور بیش از 100 ورزشکار و با یاد پیشکسوت فقید ورزش مازندران سیدمحمد خاوری درمحل پارکینگ نهم بابلسرواقع دربلوار ساحلی برگزار می شود.
این مسئول اظهار کرد: در مسابقات لیگ وزنه برداری بزرگسالاناستان مازندران که به میزبانی ساری برگزار شد، 4 وزنه بردار از بابلسر به این مسابقات اعزام شدند که توانستند درخشش خوبی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه یک طلا،یک نقره و دو برنز حاصل تلاش پولاد مردان بابلسری بود، خاطرنشان کرد: متین طاهری در وزن ۸۵ کیلوگرم با ۱۶ سال سن، توانست با مهار وزنه ی ۲۵۹ کیلوگرم در مجموع به مدال خوشرنگ طلا دست پیدا کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر افزود: سامان منصوبی در وزن ۶۹ کیلوگرم با ۱۹ سال سن توانست با مهار وزنه ی ۲۲۰ کیلوگرم در مجموع به مدال نقره دست یابد.
پهلوان با بیان اینکه دو نفر از وزنه برداران بابلسری به مدال برنز رسیدند، گفت: مبین کاسب در وزن ۵۶ کیلوگرم با ۱۳ سال سن با مهار وزنه ی ۱۲۰ کیلوگرم و محمد توفیق پوزش در وزن ۷۷ کیلوگرم با ۱۴ سال سن با مهار وزنه ی ۲۴۱ کیلوگرم توانستند در مجموع به مدال برنزدست پیدا کنند.

برگزاری آخرین مرحله آفرود قهرمانی کشور در بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top